Translate

martes, 25 de septiembre de 2018

Contryside life.

Pendre la desició de deixar la ciutat, tancar la botiga (Meublé) i venir al poble va ser la part més dificil de totes, bé, la mudança també però més que dificil va ser terrible.
Però un cop aquí haig de dir que no me n'arrepenteixo gens, estem molt tranquils, podem anar a caminar pel bosc sempre que volem i no sentim sorolls de cotxes ni autobusos.
A mi la natura m'agrada molt, gaudir de les diferents estacions i veure quines plantes floreixen o treuen fruit segons l'època de l'any, veure animals en el seu entorn natural, veure com canvia la llum segon l'hora del dia i com cau sobre els arbres o els camps, totes aquestes petites coses em fan feliç.
Sempre miro de fotografiar tots els animals que em trobo.
Ahir vaig veure una llebre corrent per un camp quan vaig sortir a donar una volta amb el cotxet, evidentment no vaig poder-la fotografiar.


To leave the city behind, close the shop and come to live in the village was the hardest decision, well, the move was hard and awful too.
But once here I have to admit I don't regret what we did, we live very quiet, we can go walk on the woods anytime we want, there are no buses or cars noise.
A love nature, to enjoy all year seasons and see which plans bloom or bear fruits depending on the month, see animals in their natural environment, see how the light changes depending on the hour of the day and how it falls into the trees and fields. Love this little things, they make my day.
I always try to picture all the animals I find.
Yesterday I saw a mountain hare running across a field behind our house when I went out for a walk with the stroller. Couldn't get the picture.


Al viure a una zona rural també ens trobem amb bestiar de pastura.




I de vegades trobem ossos.



Aquest noi me'l va apareixer un dia plegant de La Piscina



M'agrada agafar-los amb cura per poder-los observar un moment.



Aquest granota tan ben camuflada es va instal.lar uns dies a una planta del pati.



M'encanten les diferents textures que presenten unes i altres papallones.



Al.lucino amb aquesta oruga negra, taronja i turquesa, és el segon cop que en veig una i no tinc ni idea en quin tipus de papallona es converteix, però em sembla preciosa.



Aquesta altre papallona gegant que gairabè era gran com el palmell de la meva mà va estar-se dos dies a la porta de la cuina.




Vaig estar apunt d'estirar-me damunt d'aquests ratolinets que feien una migdiada junts.





Aqui una altre papallona de nit, que té un borrissol al cap i sembla que tingui orelles.






Una altre espècie molt estranya que simula una fulla seca.


I aquesta petita papallona d'uns dos centimetres que sembla un guepard amb el cos rosa i el cap pelut.



I aquest cefalòpode que m'encanta perqué és articulat i es fa una bola.

No hay comentarios:

Publicar un comentario